skip to main | skip to sidebar

2012. október 7.

pár gyorstalpaló

sok sorozatot nyálaztam végig, vagy csak belekezdtem míg nem írtam. gondoltam csinálok egy gyorstalpalót,nem mindegyikre emlékszem pontosan,hogy hogyan is volt,meg ilyesmi,és külön bejegyzéseket már úgysem fogok hozni róluk. szóval akkor lássuk a listát. (illetve egy részét,legyen most az első 5,mert kicsit túlvállaltam magamat a listával:/)


A kondom el van vetve (Suburgatory) 1.évad

fantasztikus magyar cím:D bátorkodtam ezt felírni,mert annyira frenetikusak mostanság a magyar címírók:D a történet azért egész jó. képzeld el,hogy te vagy tessa,a nagyvárosban élsz egyedül apukáddal,aki egy nap egy óvszert talál a szobádban (mert miért ne,nem kell ahoz nemi életet élni,hogy akarj is élni,és vegyél egy óvszert) és ezért úgy dönt,hogy ukmukfuk összepakol mindent és egy unalmas kertvárosba költöznek. egy városi lánynak igenis sokk a sok plasztik lady,mind a szülők rengetegében,mind az iskolában. egészen jókis helyzetek tudnak kikerekedni,higyjétek el nekem. 20 perces egy rész, én nagyon élveztem végig. a 2 főszereplő nagyon szerethető (tessa és az apja george) és vicces,ahogy próbálkoznak beilleszkedni,de mégsem sikerül. kár,hogy vége.
8/10


Awkward (Kínos) 1-2.évad

folytassam a képzeld el szerű történetmesélést?:D hát jó:D képzeld el,hogy te vagy jenna aki a suliban teljesen átlászó,csumpi diák. vannak barátaid,de ők is nyomik. de a nyári táborban minden megváltozik,amikor a suli leghelyebb pasija az egyik takarítószobában elveszi a szüzességedet. neked!! és innét elindul a titkos menő-nyomi viszony,amit jenna elég nehezen visel,mert titkos. a suli első napján kapsz egy levelet egy titkos emberkétől,aki teljesen köcsög stílusban kioktat,hogy mennyire gáz vagy.. erre bemész a fürdőszobába,hogy bevegyél vmit ami egy kicsit ellazít. be sem tudod nyomni a tablettákat,mert megcsúszol a fürdőben,és eltöröd a kezedet. másnap a suliban már mindenki tud a levélről,meg arról,hogy 'öngyilkos akartál lenni'.. hirtelen mindenki veled foglalkozik,meg avval,hogy mennyire kínos vagy..
na ez az a sorozat,amit még nagyon várok,hogy jöjjön a következő évaddal,nagyon ütős volt:D persze ez az első évad leírása volt,a 2ikban már 2 pasi epedezik érte,és közülük kell választania. ezt meg annyira abszurdnak tartottam,hogy ő a legbénább csaj,és akk a suli 2 legmenőbb sráca verekszik érte.. -.- de még eltűrtem mert rendes és aranyos vagyok:D de a végén annyira tudtam,hogy csak az évadzáróban fog dönteni,hogy aztán mikor a másik srác továbblép megbánja-.- pfff... az első évad tagadhatatlanul jobb volt. de pirospont az évadzáró elötti részért,az nagyon ott volt,hogy jenna az elejétől megváltoztatott mindent. mivan ha nem megy be a takarítószobába? akkor nem titkos szerelem lesz,és befogadják a menő csajok és ő is ribi lesz,stb.. :D tetszettek az alternatívák:D nameg az sem negatívum,hoggy egy rész 20 perces,így mindig volt időm egy-egy részt megnézni.
1.évad 9/10
2.évad 7/10



Modern Family 1.évad
kb itt tartok valahol,azt hiszem még egy rész van az évadból. eléggé családbarát ez a sorozat,de én apszolút jókat nevettem rajta. az rtl2n megy jelenleg,nemtudom milyen a szinkron én angolul néztem/nézem,és a címet sem értem,hogy miért lett egy rém modern család. értem,hogy az egy rém rendes család fanokat akarják majd képernyő elé csalni,de annyira más ez,hogy biztosan csalódás lesz nekik. de nálam apszolút favorit:) a történet 3 különálló családról szól,akik mégis rokoni kapcsolatban állnak egymással. 'A hatvanas éveiben járó Jay nemrég vette feleségül a feleannyi idős, forróvérű, kolumbiai származású Gloriát. Ráadásul ezzel a nő első házasságából származó fia, Manny is a nyakába szakadt. Nem csoda, ha időnként nagypapának nézik. Jaynek egy lánya és egy fia van. Ez utóbbi neve Mitchell, aki mellesleg meleg, a párjával, Cameronnal most fogadtak örökbe egy vietnami kisbabát. Phil és Claire viszont már tizenöt éve együtt vannak, két lányuk és egy fiuk van." a kedvenceim természetesen a meleg pár, én nem ezekre a nevekre emlékszem,de hát ha a port.hu ezt állítja,akkor az úgy van,szent és sérthetetlen:D najó,nemxD a másik kedvencem meg haley akinek annyira szép haja van*-* aki látta a disney egyik filmjét,a bájos törtetőt,pontosan tudjátok melyik hölgyeményről van szó:D
8/10


Vámpírnaplók 3.évad
nem hiszem,hogy ezt ragoznom kéne,hiszen aki nem is látta,biztos hogy hallott róla már. és bár igen,sok az alapegyezés az alkonyattal,és a true blooddal,azért megéri belenézni pár részbe,mert egyátalán nem ugyanaz a történetvezetés és a végkimenetelek.
teljesen le voltam maradva eddig,de mindenki ájuldozott,hogy mennyire jó,meg ez a sorozat az,aminek töretlen a tábora. nem csalódtam,bár az évadfinálé lerágott,nem spoilerezek,bár nem hinném,hogy sokatoknak ujdonság lenne,hiszen már minden fan oldalon agyba főbe elnyomják a spoilereket.. kicsit eröltetettnek éreztem ezt a farkas-hibrid fajt,de legalább tényleg biztos lehetek benne,hogy a true blood és a vámpírnaplók egyátalán nem ugyanaz a kaliber.
várom a 4ik évadot,és biztos,hogy nem fogom abbahagyni,de az is,hogy egybe fogom megnézni,nem pedig hetente ahogy megjelenik egy-egy rész.
6/10


true blood 4.évad
nem is tudom,hogy miért nem volt szó igazán még az oldalon erről, hiszen igenis nézem,és szeretem,jobban mint a vámpírnapókat. erről sem hiszem,hogy sokat kéne regélnem,hiszen mindenki ha nem is nézi,pontosan tudja,hogy milyen. ezt az idősebb korosztálynak ajánlom,sok benne a vér meg a sz*x..
az évadról meg csak annyit,hogy sok volt a főirányzat,meg a tündér dolog,és az évad első fele valami,vagy inkább csak az első rész borzalom volt. mindenkivel egyetértettünk abban,hogy ez is eröltetett már,és mennyivel többet ért az első 1-2 évad.
7/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P